Mysfredag

Idag har jag haft en riktigt mysig fredag. Började med att ta en lång sovmorgon..klev nog inte ur sängen förrän 11-snåret. Gud vad jag behövde det. Hörde av mig till Madde eftersom vi hade pratat om att gå på stan idag en sväng.. Men det var så himla bra väder, så vi ändrade planerna. Man kan ju inte slösa bort tid på stan när solen strålar ute...

Det blev så att jag tog bilen hem till Madde..köpte bikinin på vägen till garaget by the way... Var med Madde och barnen i lekparken, tog en kaffe på gräsmattan och sen en långpromenad.. Allt detta avslutades med att vi grillade tillsammans. Hur mysigt som helst.. Har blivit lite rosig på kinderna också känns det som..

Nu blir det bara att slappa i soffan, kanske till och med en hyggligt tidig kväll i säng.. Får mysa lite med missarna bara, annars blir de nog sura på mig.

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Mmm..... Vilken härlig fredag!

2009-05-23 @ 18:35:21
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0