Funbeat

Jag måste få tipsa om en riktigt bra hemsida för er som gillar att träna, nämligen Funbeat.
Har nyligt registrerat mig, efter tips av J. Där kan man lägga upp sin egen träningspofil, föra dagbok över hur man tränar, så att man sedan kan få en riktigt bra sammanfattning och överblick vad man har gjort...per vecka, månad mm.. Där lägger man in gymtr'äning, löpning, promenader..allt man gör som kan räknas som motion. Det går även att skriva in vilka rundor som du går/springer och så räknar de ut hur långt det är, hastighet mm.. Hur kul som helst.

Tror detta är riktigt bra för mig för blir ju extremt sporrad av att alltid nå nya mål... Idag tog jag en rask promenad runt fjärden, som jag snabbt la in på Funbeat.. Har en vision om att gå en morgonpromenad i morgon..den som lever få se... Händer det är det nog dags att köpa trisslott =)

Nu ska jag dyka ner i soffan och se en film, Bröllopsduellen..sen är det sovtime!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0