Afro


Idag har jag gjort något som jag så länge har gruvat mig för. Jag tog mig iväg till gymet och testade afrodans. Oj vad nervös jag var innan.. Har vid något annat tillfälle testat dansaerobic och det var verkligen inte mig grej..vet inte när jag kände mig så malplacerad som då. Men jag har hört av många som testat afro att det ska vara en helt annan sak.. Så idag bestämde jag mig för att utsätta mig för detta.


Började med uppvärmning och blev ju fullständigt slut av den. Tänkte att hur i hela friden ska jag orka en timma??  Och som jag nämt tidigare är jag väl så nära ett kylskåp i smidighet... Men tack och lov var speglarna i salen övertäckta, så jag slapp ju se hur illa det såg ut. Men jösses vad skoj det var när man väl vågade släppa på sina spärrar och "skaka loss". Musiken var jättehäftig, instruktören jättebra och herre jäklar vad jobbigt det var. Svettigare pass får jag leta efter!! Är helt upprymd nu. Känner mig nästan som småfull. Är helt spattig, på världens bästa humör. Pratade med pappa när jag kom därifrån och han sa att det märktes på rösten att jag var upprymd. Detta är verkligen något som jag ska fortsätta gå på.

Har haft en bra dag på jobbet.. Idag kom nya numret av Guiden ut, så nu är mitt reportage om brasiliansk vaxning offentlig.. Tänk att hela kommunen nu vet hur jag ser ut där nere.. Tänker jag så blir jag alldeles generad..men det får jag väl bjuda på.. Haha..

För er som vill läsa tidningen på webben så finns den på www.guidenmedia.se/lulea

Nu ska jag mysa lite med kissarna innan jag dyker i säng.. Hade en massa planer om vad jag skulle hinna ikväll men det är bara att förlika sig med att det inte hanns med...

Trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Madde

Åh vad jag gillar den där bilden av dej!:) Jättefin!



Hoppas allt är bra med dig. Jag är och har varit heeeelt färdig. Herregud!



Kul det lät med afrodans! :)

2009-05-28 @ 09:18:12
URL: http://tildesmamma.webblogg.se/
Postat av: Susanne

Va kul att få läsa ditt repotage! Och skönt att veta att du överlevde det hela :O) Och jag håller med Made om att det är en fin bild på dig!



Afrodans är något som jag tror att vi också får till höstterminen. Kanske ska prövas på.....

2009-05-28 @ 17:10:28
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/
Postat av: Tilde&CaspersMoffa

Ja vad kul att du klara av att göra en sån grej, Starkt jobbat Malin. Nu återstår bara för mig att inspektera resultatet, jag är mäkta nyfiken :-)

2009-05-29 @ 18:15:13
Postat av: Malin

Till Tildes&CaspersMoffa



Jo det var med livet som insats jag gjorde det, var mäkta nervös!! Haha, en inspektion säger du =)

2009-06-01 @ 15:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0