Tonar håret

Ikväll har jag tonat håret, det blev samma färg som tidigare. Hade blivit lite matt och tråkig färg så tänkte det var bäst att bättra på det lite.  I morgon ska vi fota oss på jobbet för en sommarhälsning i kommande nummer. Ska vara somrigt klädda. Tror jag har slitigt ur hela garderoben vid det här laget och inget känns bra. Jag har en sån dag idag...,fy..Hade önskat man hade tränat lite mer under våren..suck.. Undrar hur det är möjligt att ha sån här beslutsångest??? Är ju alltid så här..var nästan så att jag var tvungen att ringa över A och fråga om råd, men besinnade mig.., Nu får det bli ole dole doff...

Hade storstilade planer om vad jag skulle hinna med i kväll men det slutade med en helkväll i telefon.. Blir så ibland. Nu ska jag tvätta ur inpackningen och bege mig i säng...

Stor kram från mig.

Kommentarer
Postat av: Madde

Du blev säkert jättefin i håret! :) Kanske kan komma in på en kaffe imorgon! Innan skolan! Börjar kl tre.

2009-06-02 @ 14:42:19
URL: http://tildesmamma.webblogg.se/
Postat av: Tilde&Caspersmoffa

Jag antar att det är håret på huvudet du menar...för nått annat hår finns väl inte kvar?

2009-06-06 @ 00:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0