Surhumör å de grövsta

Nu är jag äntligen hemkommen från jobbet och klockan är alldeles för mycket. Känner mig riktigt slut om jag ska vara ärlig. Och ganska grinig eftersom mina jeans som sagt är huuuuur nära som helst att haverera.. Vad möts jag då av när jag kommer hem??? Jo nya hyresavier från Galären där de önskar Glad Sommar...plus en hyreshöjning. Men gud vad skoj, glad sommar på er med. Det var liksom droppen för mitt humör. Inte helt oväntat, jag börjar gråta. Jävla helvete rent ut sagt, vet jag inte ska svära men känns så himla deprimerande.. Hade jag ångest över pengar innan så blev det ju inte direkt bättre nu.. Till råga på allt flaggade de för ytterligare höjningar i oktober pga att de gjort nya balkonger. Kul !!!

Nä ska göra ett sista ryck innan jag får lägga mig. Kissarna ska få rent vatten och rensad toa, jag ska slå in ett paket till J som fyller år på¨jobbet i morgon..sen blir det sängen!

God natt säger surtanten.

Kommentarer
Postat av: Madde

Tråkigt med hyreshöjningar. Fy sjutton för räkningar över huvudtaget.. Jag har lite bloggtorka just nu, men jag kommer nog tillbaka... :)

2009-06-17 @ 13:18:56
URL: http://tildesmamma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0