Rosévin ska drickas

Satt i lugnan ro i soffan igår kväll och såg på Allsång på Liseberg när jag helt plötsligt fick panik. Kom på att jag dagen före hade funderat på att bjuda på rosévin men att det stod framme i rumstemperatur. Stoppade därför in flaskan i frysen för att det skulle kallna snabbt. Sen kom vi på andra tankar och jag glömde bort den helt och hållet. Så igår när jag öppnade frysen hade korken sprängts och flugit bort och det var rosévins sorbe i hela lådan. Se där. Vilket slöseri. 

Kommentarer
Postat av: Susanne

Men Malin då! Vin ska inte frysas utan drickas! Ha ha haaa, nu har du lyckats igen!

2009-06-30 @ 20:40:25
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0