Mäkta nöjd med mig själv

Idag är jag riktigt nöjd med mig själv!

Har varit riktigr effektiv och känslan efteråt är ju helt enorm. Min dag började däremot inte på bästa sätt. Vaknade kl 05 helt sjöblöt i svett av en riktigt, riktigt obehaglig mardröm. Drömde att jag blev gisslan på något typ av banrån. De sköt en efter en och snart var det min tur. var helt panikslagen. Jag kunde inte somna efter det och det obehagliga känslan i magen har suttit kvar hela dagen.. Märkligt!

Men bortsett från mardrömmen har det varit en bra dag. Jobbet har gått fint och efter det så var jag och fikade med S på Roasters. Lyckades hålla mig till att bara ta kaffe trots att jag var toksugen på allt som gott som fanns. Vi satt ganska länge där så när vi skildes åt var jag vrålhungrig. Till råga på allt så var jag tvungen att gå förbi affären för att handla mat på vägen hem och det brukar aldrig sluta bra när jag är så där hungrig. Men idag då lyckades jag bara komma ut med saker till en sallad. Guldstjärna till mig =). Gjorde tonfissallad med couscous och fetaost. Inte fel.

Efter maten gjorde jag ett rejält städryck. Diskade undan, dammsög, fixade katternas saker och svabbade golven. Jösses vad behövligt! Storstädade badrummet, bar ut sopor, pappersinsamling mm.
Har även hunnit med att epilera benen, lagt ansiktsmask, filat fötterna och duschat så nu är jag verkligen värd en god natts sömn!

Skickar med en liten bild på en sån söt sälunge som jag hittade på Aftonbladet för någon vecka sedan.


Hur söt kan man bli??? Ungefär så här trött känner jag mig nu, så säger kram och god natt för denna gång!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Fy vilken otäck dröm! Tur att det bara var en dröm. Men om du skule få städryck någong gång samtidigt som du skulle vilja ta en flygtur, så är du alltid välkommen hem till mig och ge mig ett handtag.

2009-06-09 @ 13:17:35
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hej!

Tack själv, hade också jättetrevligt!

Kram Linnea

2009-06-09 @ 13:17:39
URL: http://www.lincansblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0