Lunchrapport

Jaha, vad har då hänt sen sist.. I fredag var jag och Krooken och gjorde Piteå osäkert. Vi skulle ju bara gå ut och äta lite, och kanske ta ett eller två glas vin..Ni kan ju räkna ut själva vad som hände.... Det blev allt annat än lungt.. Vo hääänd som man säger i Piteå.. Kul var det iallafall.

Sen har jag hunnit med att strosa lite på skyltsöndagen. Mysigt att få gå själv utan att behöva jobba och arrangera det. Hade tänkt hinna julpynta en massa, men har inte haft orken till det..

Annars jobbar jag och står i..och springer hos läkaren titt som test. Igår var jag och gjorde arbets-EKG på Sunderbyn.. Gode gud vad jobbigt det var. Jag fick cykla under belastning medan de avläste hjärtat och puls.. Kändes som om jag skulle dö. och jag kan ju säga att det var en märklig känsla att siita och cykla i bar överkropp utan bh..Tur man inte var på gymet iallafall =)

Ska tillbaka på måndag för att få göra ett EKG-test i 24 timmar.. Så kommer gå omkring med en lite apparat och några sladdar på mig i nästa vecka.. Skönt att det är igång nu iallafall..

Nä ska jobba på här.. Vi har haft en rolig lunch, lyssnat på en massa klipp från Mammas nya kille.. De är ju grymma.. Bittre Lars Stenberg, PitePatrik och Thunder.. Vilken humörhöjjare =)

Tänk att det redan är torsdag, vart tar dagarna vägen någonstan? I morgon bär det av till El Stockholmo efter jobbet. Nice!

Kram från Bridget

Kommentarer
Postat av: Susanne

Gött att testerna kommit igång.



Ha det så skoj nere i huvudstaden! Kramizar!

2009-12-03 @ 17:37:17
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/
Postat av: Susanne

Svar ang 10 saker: Ja, du vet nog det mesta om mig. Älskar dig också!

2009-12-04 @ 00:12:01
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0