Dan före dopparedan

Sitter uppkrypen i soffan i tjockaste tröjan.. Spelar bingolotto på uppesittarkvällen.. Jag har strandat uppe i Luleå och alla mina planer för jul har ställts in. Jag fick ju hem Gizmo igår och då var han mycket piggare. Jag frågade veterinären om det var ok att resa långt med honom och han tyckte att det inte skulle vara någon fara... Så jag bärjade vela om jag ändå skulle sätta mig i bilen och köra.. Men magkänslan sa mig att stanna hemma. Och jag ska tydligen lyssna på magkänslan.

När jag vaknade i morse var Gizmo sämre i magen igen..så ringde veterinären igen och har nu fått åka in med honom. Så nu ligger lillskrutten inlagd... Jag ska få prata med djursjukhuset i morgon förmiddag.. Usch vad jobbigt..jag har fällt många tårar idag.

Det enda jag önskar av tomten är att Gizmo ska bli frisk!

Kram


Kommentarer
Postat av: Susanne

Kramizar!

2009-12-24 @ 01:22:31
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0