Söndag

Tog mig en rejäl sovmorgon, klev inte upp förrän närmare 12 idag.. Så där ja!! Är ju i och för sig inte så konstigt med tanke att jag hade filmmaraton inatt. Jag träffade Madde och Tilde för en fika på stan. Mysigt, som vanligt. Jag hittade även en svart klänning att ha på Lars begravning. Känns skönt att ha det klart redan..

Sen blev det en långpromenad med Annika i blåsten. Såg ju så fint ut ute med sol och allt, men oj vad det blåste. Men vi gick ganska långt, 6,6 km, så är riktigt nöjd. Körde även lite styrka med gummibanden jag köpte igår. Insåg däremot att jag hade köpt Hard istället för Medium..jösses vad tungt. Skulle egentligen behöva ett par som är lite lättare till vissa övningar, för dessa var stenhårda..eller jag som är svag!! Tror tyvärr på det sista ;)
Jag har även googlat lite på pilatesbollar. Är jättesugen på att skaffa mig en sån. Alla som har testat dom säger att det är en grym träningsform. Skulle vara skönt att ha lite alternativ hemma, så att jag slipper springa på gymet varje dag. Då kan man köra hemma de dagar man endast promenerar.

Ikväll såg jag en bra film, Felon. Den var över förväntan, brukar inte gilla "fängelsefilmer" men denna var bra. Grym men bra..




En kärleksfull familjefader förlorar allt när han av misstag dödar en inbrottstjuv som har tagit sig in i hans hem. Dömd för dråp sätts han på sluten anstalt, där samhällets regler inte gäller.

Nä, nu är det sovtime för mig.
Kram och god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0