ÖGONblick från Korfu

Kom på att jag åtminstone måste lägga in två bilder från Korfuresan. Jag hade ruskiga problem med mina linser när jag badade, det sved av både saltvatten och solkräm. Så till slut fick jag nog av det och bestämde mig för att köpa ett par simglasögon. Utbudet  var väl sisådär måste jag väl erkänna. Vi höll på att dö av skratt när jag prövade. Dessa var de minst fula, eller vad man nu ska säga.



Skämdes så fort de skulle på.. Inte hög raggfaktor här inte ;)




När man redan såg tokig ut i grunden kunde jag ju lika gärna göra det ännu värre..

Kommentarer
Postat av: madde

hihi, ja du ser för rolig ut:) Rocka nu ordentligt i helgen! Ska tänka på er då vi ligger och svettas på stranden istället hihi

2009-08-07 @ 20:44:57
URL: http://tildesmamma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0