Kärlekens helg

Måste ju uppdatera lite här... Är inte lika ivrig som tidigare men har väl sina naturliga skäl. Helgen har iallafall gått i kärlekens tecken.

I fredags var jag vittne på Malin och Thomas bröllop. De gifte sig i smyg på Stadshuset och jag hade blivit tillfrågad långt i förväg om jag ville ställa upp som vittne. Tack snälla för att ni frågade mig! Det är verkligen en stor ära att få dela denna speciella dag med er!! Var jättemysigt. Efter vigseln åkte vi hem till brudparet där det bjöds på champagne och middag.
Och så avslutade vi med bad i poolen.. Och Thomas tävling "The official game of Badboll". Man är två lag i poolen och ska göra mål på varandra med en badboll genom att träffa plankan på kortsidan av respektives poolkant. Och man får endast använda fötterna. Låter ju skitenkelt men är verkligen huuuuur jobbigt som helst. Jag hade träningsvärk på lördagen!! Så visar ju att jag är i prima form, eller hur!!??

På lördagen var det då dags för den officiella 40-årsfesten och poolpartyt där det sedan skulle avslöjas att de gift sig! Blev riktigt lyckat på alla sätt och vis. God mat, trevliga människor och ett härligt avslöjande!! Sen blev det mer Official game of badboll och bastande!

På söndagen tog vi oss en långpromenad till Kallax by för att hämta bilen som vi hade lämnat på fredagen.. Blev drygt en mil och tog nästan två timmar. Hurtigt värre! Och det kändes i benen. Fick äta god mat från dagen före och sedan var det filmtajm. Vet inte hur det är möjligt, men varje gång jag ska se film hos Malin så lyckas vi ta mej tusan gräva fram de mest värdelösa filmerna som gjorts. Och så även denna gång. Vi satt alla i början och funderade på om vi hade missat något, eller att det skulle ta sig en bit in i filmen. Men icke!! Så jag lämnar en stor varning, se inte Conspiracy med Val Kilmer. Galet dåligt. Så nu är det tävlig att jag ska lyckas hitta en lika dålig film, hahaha. Vilket inte är en lätt uppgift. Malin och Thomas leder med 3-0.

Tusen tack för en oförglömlig helg!!
Mycket kärlek till er alla!!




Kommentarer
Postat av: Susanne

Vilken härlighelg du har haft! The offical game of Badboll måste jag testa när tillfälle bjuds. XD Och vilken fin bild i slutet! Kärlek till dig med! :O)

2009-08-26 @ 22:46:17
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack Susanne!

2009-08-26 @ 22:58:03
URL: http://malinslivochbravader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0