Indoor walking

Idag har varit en riktigt hurtig dag för mig. Känner mig grymt nöjd. Tränade body pump på lunchen. Då pressade jag mig också att ta mer vikt på benövningen, Höjde till det dubbla faktiskt (fast måste ju erkänna att jag inte haft så tungt innan). När jag klar på passet så träffade jag Stina på Helex. Om några veckor kommer de att köra igång med en ny träningsform, Indoor walking. Stina ska vara en av instruktörerna och ikväll skulle hon köra ett provpass för några instruktörer. Så hon frågade om jag ville vara med och testa. Sagt och gjort, jag tackade ja.

Gå gärna in på länken ovan och kika vad det är för något. Var sinnesjukt roligt och galet jobbigt. Men helt klart en träningsform som jag ska fortsätta med och som jag gärna rekommenderar!! Måste ta tag i det här med träning och kost. Kilorna har bara lagts på sista tiden, nu krävs det ändring på det! Fick frågan härom veckan om jag var gravid....fy tusan. Nä det är semesterfetma svarade jag. Jaha, svarade hon.. jag tänkte för jag har ju sett dig i klänningar och tunikor sista tiden och då har man ju sett magen sticka ut... Men tack så jäkla mycket. Som om inte första förolämpningen räckte, spä på det ännu mera bara!!!

Jag misstänker att jag kommer ha en galen träningsvärk i morgon.
Nu ska jag göra ett ryck och slå in paket. I morgon fyller Annika 30 år, så är bjuden på fest. Kuligt värre!

Kommentarer
Postat av: Emma Aludden

Men SCHYSST! Duu skulle spöat henne nu när du hade pumpat upp musklerna :)



Jag fick en liten flash att jag glömt svara på ett inlägg du gjor i min blogg tidigare... Jag kommer i håg att jag var helt stressad när jag läste det och sen föll det ur minnet. Ha ha, sorry!

2009-08-27 @ 22:36:07
URL: http://blogg.aludden.com
Postat av: Malin

Ja du Emma.. Der var inte långt ifrån att jag hade lust att klippa till henne ;)

Jo jag frågade när ni skulle flytta in i huset men nu har jag ju läst på din blogg....

2009-08-28 @ 00:20:06
Postat av: Susanne

Länken funkade inge bra, men det lät intressant. Och jag tror att din träningsvärk kommer vara värst på lördag. Så även min.



Och vilken schysst människa du stötte på då! morr Vissa är bara så taktlösa ibland

2009-08-28 @ 00:31:20
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0