Hur ska man veta vad man vill?

Ni som känner mig vet att jag är tjejen med världens största beslutsångest! Och detta gäller ju alla möjliga val som ska göras. Allt från att välja smågodis på affären, välja lunch på restaurangen till större beslut. När jag skulle köpa min bil terroriserade jag min kära bror i evigheter. Hatar att jag alltid ska vara så här. Jag och A brukar vara lika hopplösa på lunchen.. Vi sitter å velar och våndas, har till slut bestämt oss och när man väl ska beställa blir det ändå något helt annat ;) Charmigt men en aningens jobbigt.

Så ni kan ju förstå att hjärnan går på högvarv nu. Mycket tankar kring hur livet ska ta sin form. Vad vill jag göra? Hur ska jag ha råd med mina räkningar? Ska jag flytta? Som det ser ut nu finns inte mycket jobb att söka någonstans. Så tankarna snurrar för fullt om jag kanske ska se detta som en möjlighet i livet att verkligen göra något jag vill. Att starta något eget! Men vad vill jag då???? Just nu har jag en personlighetskris där jag tvivlar på min egen förmåga.. Vad är jag bra på? Jag har ju en del tankar men det slutar alltid med att jag tänker...ja men det är jag ju inte så bra på. Hur slår man bort dom funderingarna och boostar sig själv istället?? Och är det någon som har några bra affärsideér? Jag tar ju mer än gärna emot lite inspiration!! Behöver brainstorma lite!

Nä nu är klockan alldeles för mycket och jag måste hoppa in i duschen innan jag lägger mig. Har varit på en rask promenad med Annika ikväll så är svettig och äcklig. Bäst jag skyndar mig.

Kram å god natt från Vel-fia

Kommentarer
Postat av: Susanne

Sov gott Vel-fia och dröm sött! Jag hör av mig om jag kommer på någe bra både för det ena och det andra

2009-08-26 @ 23:03:03
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/
Postat av: Emma Aludden

Men när Ulrika ska vara ledig då? Vill du inte tillbaka? Jooooo!!

2009-08-27 @ 22:38:26
URL: http://blogg.aludden.com
Postat av: Malin

Susanne.. jag väntar på en riktigt bra idé från dig =)



Emma; den tjänsten är redan tillsatt.. jag har nog gjort mitt där också för den delen..

2009-08-28 @ 00:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0