Underbara onsdag

I natt lyckades jag då sova utan mardrömmar om drunkning och inte heller några nattliga nakna strapatser i lägenheten. Underbart! Och vilken underbar dag det varit idag!! Soligt och riktigt varmt för att vara i Luleå. insåg ganska snabbt att jag var alldeles för varmt klädd idag. Är så svårt att klä sig nu, ena studen blåser det och är svinkallt, andra stunden är det riktigt varmt. Tänk vad lite sol och värme kan få en på gott humör.

Jag har också haft en toppendag på jobbet. Vi är ju inne i brytarveckan nu, så det är ju full fart. Lyckades också ha några riktigt bra möten, så känns extra skoj.

När jag väl gick från jobbet så började jag brottas med mitt samvete... Gröt, soppa eller hamburgare...?? gröt, soppa (som jag ätit varenda dag sedan jag gjorde den)...elller hamburgare???? Tasty hade ju extrapris på cheesemål..hmm.. Fan, vill ju ha burgare..men det är ju snart bikinisäsong...fast jag har ju ätit soppa hela veckan, den är ju fettsnål.. Ringde F för att bolla mitt I-landsproblem med honom. Det slutade iallafall till slut med att jag firade min bra arbetsdag med en burgare.. Känns väl så där nu efteråt men gott var det. Får bli långpromenad i morgon istället.

I skrivande stund håller jag på att tona håret, har blivit sån utväxt sen sist. Gud vad håret växer på våren. Ska klippa mig till veckan, men det lutar nog bara åt att jag toppar det. Tror jag vill spara lite till sommaren.. fast vet ju hur det slutar. Kommer att ha världens beslutsångest till på tisdag..

Snart är det helg, vad jag längtar. Åker till Stockholm på fredag kväll. På lördag ska jag hälsa på brorsan och M, även pappa ska få ett besök. Ska bli SÅ roligt!! Långtar så efter brorsan. Hoppas på lite goväder också.

Nä nu är det dags att skölja ur färgen, bäst jag slutar skriva. Annars slutar det väl dåligt ;)
Lev och må!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej Malin!

Såg ditt inlägg om drömmen och drunkningen. I två nätter har jag drömt samma mardröm nu. Brukar tyda drömmarna ibland, det är riktigt intressant.....vatten betyder känslor i drömmar och att drunkna således att bli överväldigad av svåra känslor eller att man är orolig för något. Att drömma samma sak flera nätter i rad är en upprepning tills man förstår vad drömmen vill säga...!

Har tytt min dröm nu så jag hoppas jag slipper samma i natt.....!

//Linnea

2009-04-22 @ 22:53:39
URL: http://www.lincansblogg.blogspot.com
Postat av: Linnea

Hej Malin!

Såg ditt inlägg om drömmen och drunkningen. I två nätter har jag drömt samma mardröm nu. Brukar tyda drömmarna ibland, det är riktigt intressant.....vatten betyder känslor i drömmar och att drunkna således att bli överväldigad av svåra känslor eller att man är orolig för något. Att drömma samma sak flera nätter i rad är en upprepning tills man förstår vad drömmen vill säga...!

Har tytt min dröm nu så jag hoppas jag slipper samma i natt.....!

//Linnea

2009-04-22 @ 22:54:59
URL: http://www.lincansblogg.blogspot.com
Postat av: ALICIA - shopping & foto

hahah jag vet hur man känner sig när man käkat nåt onyttigt ist för det man BORDE...

ta gärna en titt på min blogg om du har lust =)

2009-04-22 @ 23:02:39
URL: http://aliciaeriksson.blogg.se/
Postat av: Susanne

Skönt att du sovit gott och stannat kvar i din säng under natten. Hoppas att du får en underbar helg i Stockholm! Kramizar!

2009-04-23 @ 20:55:29
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/
Postat av: Malin

Linnea:

Tack för tipset om drömmen! Och kul du läser min blogg.



Alicia:

Jo man har ju en inre kamp mellan förnuft och lust ;) Har kikat på din blogg, kul!



Susanne:

Jo jag är grymt nöjd över att ha hållit mig i sängen HELA natten, haha. Ska ha det helt underbart i Stockholm!

2009-04-23 @ 22:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0