Ta det lugnt

Att ta det lugnt och vila är nog något jag måste öva på. Jag har varit hemma från jobbet idag för att följa läkarens råd om att vila efter hjärnskakningen...men det är ju inte det lättaste.. I morse var jag himla yr och väldigt trött och då gick det ju bra att vila, men ju längre dagen gick, desto mer rastlös började jag bli.. Jag har hunnit ringa lite jobbsamtal under dagen iallafall. Är så märkligt, men jag får sån oerhört dåligt samvete och prestationsångest av att vara hemma.

Hoppas det känns lite bättre i morgon så att jag kan göra lite kundbesök, fast i lugnare tempo än normalt.

Är ju så härligt vårväder ute också, och det vill jag ju inte missa att vara ute i ;)

Nu ska jag fortsätta slappa i soffan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0