Jag drunknar

Nu är det fjärde natten på rad som jag drömmer att jag drunknar på en finlandsfärja. Har varit riktigt hemska drömmar. Det är ju så sjukt att drömma samma dröm varje natt. En kompis till mig sa att hon hade hört att om man drömmer att man drunknar så tyder det på att man har tappat greppet om sin tillvaro. Det lät ju inte lovande..I och för sig har jag känt mig himla stressad sista tiden, så det kanske har med det att göra??

Och på tal om drömmar. vet ni vad jag gjorde inatt??? Jag gick i sömnen!! Helt sjukt när jag klev upp i morse. Jag hade tydligen varit uppe och tänt varenda lampa i hela lägenheten. Jag hade även satt på tv:n. Och det sjukaste av allt... I köket hade jag lite saker liggande framme på en av köksbänkarna. Dessa hade jag inatt byggt ihop ett fint litet torn av, med ett påskägg på toppen =). Ja...vad ska man säga??? Skulle ju ha fotat det hela, men tänkte inte på det.. Undrar bara vilken tid jag var uppe.. Har ju uppenbarligen stått i ett fullt upplyst kök helt spritt språngande naken och byggt torn. Hoppas detta bara är en engångsföreteelse. Blir ju rädd att detta ska upprepas. Tänk om jag går ut i trapphuset..

Nä nu är det dags för en kvällspromenad med A. Skönt som tusan!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hörru! Du ska ju ta det lugnt! spänner ögonen i dig



Men du är väl ändå bara för underbar, vännen! XD

2009-04-23 @ 03:25:04
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0