Grötigt värre

Vad vore livet utan gröt??? Jag skulle då inte klara mig!! Den räddade min middagsångest även idag. Den fungerar till frukost, lunch och middag =). Försöker iallafall variera mig lite mellan olika typer av gröt för att inte vara alltför trist. Blev sent på jobbet så lusten att först gå iväg till affären och handla något som sedan ska tillagas var allt annat än stor.. Så det blev gröt....

Hoppas jag kan vara lite duktig i helgen och laga lite matlådor så jag slipper fler sådana här middagar till veckan...

Sitter och lyssnar på lite nu musik som jag har fått tips om.  Fått en låt som är helt underbar. Jag poppar järnet nu till grannarnas förtret ;) Best I ever had med State of Shock:

http://www.youtube.com/watch?v=tkAcgInHMU0

Älskar sån här typ av musik. Måste ladda lite ny musik i Ipoden, blir lite lättare att ta sig ut på promenader då.

Katterna är helt galna nu, vet inte vad de ha för spel. Det kanske gillar min nya musik eller så har det med att göra att jag köpte några nya leksaker åt dom idag när jag var på kundbesök. Verkar vara väldigt uppskattade.

En liten bild på min ena sötnos:



Fredag i morgon, gud såå skönt!
Hörs lite senare.. Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Madde

Jättefin låt ju! Gillar likadant som du!



Vilken fin bild på Olivia! :) Jag och Tilde har lite mysmorgon här. Har legat och gosat i sängen länge och nu har vi precis ätit frukost.

Ska ta ett bad nu. Kramis

2009-04-17 @ 09:39:23
URL: http://tildesmamma.webblogg.se/
Postat av: Malin

Jo låten är verkligen grym!! Har fått tips på flera liknande låtar, som också är kanon. Får väl göra ett tips om dagen ;)



Vad kul du gillade bilden, hon såg så rolig ut där hon satt. Lät som en skön morgon för dig!

2009-04-17 @ 12:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0