En mysig helg

Här kommer en snabb lägesrapport från mig.  Helgen har varit trevligt och har i vanlig ordning gått i rasande takt (fast jag har ju fått ta det lite lugnare än vanligt). På lördagen hann jag med TVÅ fika på stan, en med K och en med Madde, väldigt bra inför sommarens bikinisäsong som kommer med rasande tempo. Får j inte träna nu heller, vilket dilemma. Sen blev det köp av skajacka. Lyckades bestämma mig riktigt fort faktiskt, kors i taket.  Efter en betydligt längre vistelse på stan blev det panikstädning hemma innan F skulle komma.. 

Igår var det en underbar dag. Strålande sol och helt otroligt vackert ute. Vi begav oss ut ganska tidigt.  Jag har lovat att fota gamla lador åt R:s hemsida vilket jag började med igår. Insåg ganska snabbt att det inte hade varit en nackdel att ha skoter, för ladorna ligger ju inte  nära bilvägarna direkt. Fick plumsa med snö till midjan bitvis, men fick några bra bilder till slut. Efter det blev det promenad på isvägarna ut till Gråsjälören. Träffade på Madde som var ute och åkte spark med barnen. Hittade läsida vid en sten där vi solade, drack kaffe och fikade, hur underbart som helst. Detta är livet. Åkte även en sväng ut till Gammelstad för att fota lite mer, och hittade en solig vägg att pausa mot.

Det kommer lite bilder från helgen inom kort.



Kommentarer
Postat av: Susanne

Låter som en riktigt härlig helg, trots snö till midjan!

2009-04-06 @ 19:38:31
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/
Postat av: Madde

Gå in på kurirens hemsida. Där kan man skicka in sina vårbilder och ha chans att vinna trisslotter ( =chans till att bli rik ;).. ) Jag har skickat in en bild och den är med i ett bildspel.

2009-04-07 @ 11:13:42
URL: http://tildesmamma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0